Då var det dags!!

Gokväll gott folk.

Blev en tripp till staden idag. Dock så vart det en tripp själv, men för första gången njöt jag av att vara själv på stan! :) Strosade runt i affärer i ca 1½ timma. Hem kom jag mig med två hårband, en mascara, tre par linnen, ett par byxor och ett par kallingar till Emil :) Så mest shopping till mig vilket var väldigt välbehövt! Kommer inte ihåg sist jag köpte nå till mig själv?! :/ Patrik blev utan men han är så kräsen så han måste vara med och bestämma själv. Han kan få shoppa när vi åker till Gävle! Som att jag inte också kommer göra det?!! ;D

Var hemma igen till klockan tolv så då åt vi lunch och sen halv två hämtade vi upp hjärtat vårat på dagis! Han blev då glad över att se pappa :D Dom har ju i princip inte setts sen i Söndags.. Vi for och lämnade Patrik på jobbet och sen for vi hem för att äta mellis. Det slutade dock med att jag åt upp frukten för Emill ville INTE ha. Men då får det va!

Ännu en gång lämnade jag Emil och Ebba hos mormor och morfar och for sen till jobbet. Idag gick det apdåligt! :( Men jag var ändå inte ledsen för dagen kunde ändå inte sluta bättre. Nu har jag semester!!!!!!! En sån sjukt underbar känsla :D Dock så kommer det säkert ta ett tag innan jag ens fattar att jag är ledig, men ändå underbart! ;) Så imorgon invigs semestern med grillfest och Boden Alive med underbart sällskap, kan det bli bättre?! :)

Nu ska jag minsann borsta tänderna för att sen krypa till kojs! Och imorgon blir det mest troligt en dag med Anne och Kevin. Blir det bra väder så tänkte vi ta en promenad till Storheden och strosa.. Och blir det dåligt väder så tar vi bussen till stan för att luncha och strosa. Jag hoppas på alternativ nummer ett så jag får bränna lite fläsk! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0