Vilken jäääädrans smäll.

Som Dynamit Harry brukar säga! :P

Men som rubriken lyder så vart det en jädrans smäll inatt. Emil tjorvade inatt så han fick komma över och sova med mig (Patrik var fortfarande uppe) vid ett tiden. Just före halv fyra vaknar jag av världens smäll och hör sen världens vrål. Då var det Emil som hade ramlat ner från våran säng! :( Inte alls någon lycklig kille då minsann.. Så Patrik fick ta över tröstandet medans jag gick upp och gjorde välling så han skulle somna om. Tror ni han somnade om? Neeeeej, såklart inte! Så vi låg i sängen tills klockan vart fem och då klev vi upp. Barnprogrammen börjar klockan fem, tidigare än så går jag fan i mig inte upp alltså! Erkänner att jag är väldigt trött, ja. Slocknade på soffan en sväng men då kom Emil och väckte mig för han ville minsann ha smörgås! ;) Gullrumpan min.

Så nu har vi ätit frukost för ungefär en timma sen och nu gör vi ingenting speciellt. Funderar vad vi ska sysselsätta oss med idag? Nånting blir det väl. Lite utelek och dylikt, inte alls särskilt kallt nu faktiskt. Ca 6 minusgrader bara, skönt! :) Och ikväll var jag sugen på att göra nå? Vad vet jag inte, men det kanske löser sig?

Nu ska jag gå och titta på barnprogram! Rätt så bra faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0