Underbara väder!

Vilket underbart väder vi har idag! :) Solen skiner och endast 2-3 minusgrader! Kanonväder med andra ord! :)

Imorse klev Patrik upp med Emil och det var guld värt. Var så jädrans trött! Själv klev jag upp just innan nio.. Fixade lite här hemma, klädde på Emil och halv tio var vi ute! Tog oss en promenad fram och tillbaka till Storheden med Emma, Kate och Louie. Alltid lika trevligt. Självklart fick även Ebba följa med så hon också fick röra på fläsket! :) Kom oss hem just efter elva så då vart det lunch till plutt och sen hopp i säng för hans del.

Själv så drog jag en runda på Djurmagazinet, Ö&B och Maxi! kom hem för en stund sen och har bara packat upp allt och nu sitter jag här! ;) Ska alldelens strax ta tag i disken för det måste jag göra innan jobbet kallar.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0