Tidig morgon..

Ännu en tidig morgon. Dock inte lika tidig som igår, men ändå tidig!

Gårkvällen spenderades hos Anne till närmare halv elva. For sen hem och gjorde lite nytta, såsom att vika tvätten. Så nu är det gjort! :) Kom mig i säng till klockan tolv men hade skitsvårt att somna! Vanligtvis brukar jag somna relativt snabbt, men inte igår.. Sista (eller näst sista?) gången jag kollade på klockan var den ett. Emil vaknade där vid fem så då lyfte jag över honom till våran säng och sen dess har han legat och knorrat. Sex klev vi upp!

Idag är det jobb på schemat, från klocken ett till sju. Emil ska spendera dagen med farmor medans pappa Patrik är i stugan och skottar snö. Ebba får spendera sin dag antingen hemma själv eller hos mormor&morfar, vi får se! :)

Nu ska jag ta mig en rök medans jag har telefonsällskap :)

Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Han är morgonpigg!;)



Kan inte Ebba skotta snö med husse, så får hon springa runt!:)

2010-01-06 @ 08:34:32
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Pia - Mejas mamma

Jag jobbar på supporetn förresten, kan kolla upp var man ska höra av sig om man vill jobba:)

2010-01-06 @ 08:35:07
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0