Sömnlös natt.

Kom mig i säng till klockan ett. Eller, jag somnade nog klockan ett rättare sagt. Men såklart ville plutt inte sova längre än till fyra - halv fem! Så strax efter fem gick vi upp vilket resulterade i en väldigt trött mamma! :( Blev inte många timmars sömn för mig inatt.

Lämade plutt på dagis halv nio och for sen hem. Skulle vila i soffan en kort stund vilket resulterade i att jag "vilade" till halv ett! Så nu är jag vaken men inte särskilt pigg. Skulle inte ha sovit så länge! :/ Plus att jag inte hunnit göra nånting idag då plutt är på dagis, för nu halv två ska jag hämta hem honom. Nåväl, bara gilla läget. Jag är ju iallafall ledig idag! ;)

Middag blir det i huset. Skulle bli kycklingpaj med ris och sallad. Mums! :)
Nu ska jag börja göra mig redo för en svängom till dagis.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pia - MejasMamma

Men shit, vaknade han 4!? Varför sover inte ungen!?:)

2010-01-05 @ 14:07:23
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0