Smärtfritt..

Dagen har lunkat på relativt bra. Kan väl inte påstå att det var kul att komma tillbaka till jobbet, men det gick an! Har ju inte så mycket till val ;) Jag vart nog lite väl bekväm av att vara hemma så många dagar i rad ;) Men men.. Snart är det påsk och då får jag vara lite långledig igen :P

Kvällen har spenderats här hemma med choklad och cola till en superbra film på trean som slutade nyss! En polis/skurk film, älskar såna filmer. Tyckte den här var superbra!! Visst håller du med mig malin? :P Väldigt oväntat slut enligt mig, men rätt bra iallafall. Dock så tycker ju jag om bra slut, men men!

Imorgon blir det nog lugna puckar här hemma hela dagen. Finns inte så mycket annat att göra! Sen jobb på kvällen. Måste även påpeka att Patrik just gick och la sig! Har nog i princip aldrig hänt att han gått och lagt sig före mig? HAHA :) Eller jo, det har hänt. Men det var riktigt länge sen! Men ska man upp med plutten så måste man komma i säng i någorlunda bra tid ;) Ska också gå och lägga mig. Ska kika runt lite på nätet först och sen är jag redo för att sova :)

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: tess

hoho lisa, såg att du hade ringt igår! ja hade fullt upp med att leka frisör med görans hår och sen glömde jag ringa upp :P hör av mig senare för hoppas du får sova längre än till 7 på morgonen idag ;)

2010-01-04 @ 07:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0