Morgonpigg?

Nej, inte direkt. Men vad gör man inte för att man måste? Haha.

Gårdagen flöt på väldigt bra. Lämnade Emil på dagis halv nio och tog mig sen hem i ovädret! Gud förbannat vilket väder det var, (och är även nu tror jag? Har inte kollat ut genom fönstret!) man tog sig knappt någonstans! På dagis skulle dom vara inne hela dagen, men det förstog nog vem som helst?

Jag pysslade och donade på här hemma fram till klockan elva. Då gav jag mig ut (frivilligt tillochmed) i snöstormen för att ta bilen till stan och träffa upp Jenny, Jonna och Nathalie! Kan sammanfatta stadenbesöket med en enda mening: Lika trevligt som alltid! :) När jag väl tog mg hem från stan så körde jag raka vägen till dagis och plockade upp lillskiten.

Tillochmed till jobbet tog jag mig, och fort gick det. Tänkte att jag skulle åka lite tidigare än vanligt eftersom det var ett sånt skitväder men det hade nog inte behövts. Visst, det var lite bökigt att köra, men dock så var det nästan bara jag som var ute i trafiken, haha! :) Inte var det många bilar jag såg ;) Nåväl, kvällen blev gjord och sen fick jag åka hem! Skönt :)

Idag vart det ingen sovmorgon, tyvärr. Halv nio ska plutt till dagis och jag ska enbart slappa hemma hela dagen lång. Kanske göra lite nytta till att börja med, men sen ska jag ligga i soffan och halv sova! ;)

Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0