Min Måndag.

En ny vecka enligt mig eftersom jag alltid jobbar söndagar. Så idag är det Måndag i mina ögon! :)

Dagen har lunkat på rätt så bra. Klockan sex ville Emil upp så det var bara att masa fetröven ur sängen. Lite barnprogram, frukost, göra pannkakssmet och såklart en massa bus han vi med innan klockan var nio. Så efter det så drog vi oss ut på en promenad med boben. Gick en sväng så Ebba fick göra sina behov, sen dumpade vi henne här hemma och gick vidare till lekparken. Just då vi kom fram så kom även Emils dagiskompis Melker och hans mamma dit så vi fick oss sällskap! Trevligt :)

Sen vart det lunch, sovstund för plutt, jag tog mig en dusch och sen var det bara att åka till jobbet. Gick sjukligt dåligt idag, väldigt väldigt dåligt. Jag skyller på att det var sista dagen på projektet, så imorgon blir det något nytt! Hem kom jag halv åtta. Tog ut Ebbs en sväng, plockade lite här hemma och for sen till Anne och Joni. Där har vi sett Johan Falk filmen som gick på tv idag. (Fast vi såg den faktiskt på dvd så vi slapp all reklam! ;) Helt okej film. Dock så ska jag vara lite annorlunda och säga att den bara var sådär, men jag har fortfarande väldigt svårt för Svenska filmer! Varför vet jag inte? Men nästa film går nästa Söndag så jag ska ge den ett försök ;)

Nu är jag trött, så dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0