Måndag.

Gokväll.

Dagen började med en härlig sovmorgon till strax efter nio! :) Denna förmiddag spenderades enbart inne. Rätt skönt faktiskt! ;) Då Emil hade gått och lagt sig efter lunchen så kom min mamma hit och satt medans jag och Patrik for på Willys och storhandlade. Var smidigast så för annars hade vi aldrig hunnit handla, och vi var verkligen i behov av det! Vart en hel del mat och andra nödvändiheter så nu har vi så vi klarar oss en månad framöver. Skönt! :)

Då plutt hade vaknat så gick bara han och jag ut en sväng och lekte i båda lekparkerna! Det tyckte han minsann om :) Vi kom oss in strax före tre så då passade jag på att slänga i mig en macka innan jag for till jobbet..

Kom mig hem för en stund sen. Har bara hunnit plocka lite här hemma och sen hamnade jag här! ;) Ska nog ringa ett samtal nu så jag har lite röksällskap ;)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0