Friday is over!

Vart en väldigt lugn Fredag. Rätt så skönt faktiskt.

Tog oss en promenad till huset på morgonsidan. Vi gick in där och stannade tills det var dags för lunch, då knallade vi hem så plutt fick lite mat i magen. Efter jag slängt honom i säng for jag på Maxi en sväng och sen hem igen. Då plutt vaknade så tog vi oss allihopa en liten promenad till pulkbacken. Tänkte att jag och Emil skulle åka bob, men Emil gillar inte sånt. Han är lite konstig enligt mig! ;) Så det vart att jag och Patrik åkte några åk i backen och Emil stog bara och skrattade, haha! :) Ebba den galningen skulle såklart springa med och var bara i vägen hela tiden, men det gick bra iallafall :)

Sen gick vi direkt till huset där det bjöds på middag med mamma och bror. Idag blev det hemmagjorda pizzor, supergott! :) Patrik for sen till Joni och jag och Emil gick hem. Nu har jag lagt plutt och han sover så gott efter all den friska luften idag. Vi passade även på att vara här ute och leka med Ebba nu ikväll då vi gick hem, det gillade både Emil och Ebba :)

Jag ska väl ta tag i den lilla disk vi har och sen slå mig ner i soffan om det går. Känner att jag har myror i benen och inte vill sitta still. Men det finns inte så mkt att göra så jag har inget annat val än att sitta ner. Typiskt!

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0