Fri som en fågel

Nu är det kväll och vad tusan ska man hitta på? Farmor Anki ville låna världens bästa Emil ikväll så visst fick hon göra det. Så här sitter jag, barnlös och uttråkad, haha! ;) Ska fundera ut om det finns nånting att hitta på?

Dagen har gått i lugnets tecken. Slappade i soffan då Emil sov, sen då han vaknade till liv for vi till Nathalie och Nova och hälsade på. Grymt länge sen sist så det var kul! :) Dock så  blev det en väldigt kort stund så det måste vi göra om snart igen, visst Nathalie? ;) Då vi kom hem fixade jag middag åt plutten vilket han inte åt något som helst utav. Jajja, vad ska man göra? Äter han inte så är han antagligen inte hungrig! Patrik for en sväng till Boden och när han kom tillbaka så var jag och Emil ute och lekte så vi for direkt till farmor..

Lämnade av honom där strax efter sex tiden. Själv så gick vi och åt middag på Marco polo (??) och det var gott! :) Tror inte jag och Patrik har ätit ute tillsammans utan Emil en endaste gång sen han föddes? Så det var ju på tiden! ;) Surrade, åt och sen for vi hem. Nyss varit ut med Ebbs en snabbis, plockat undan här hemma och nu sitter jag här.

Nu ska jag försöka komma på nånting att sysselsätta mig med!
So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0