Fredag.

Godmorgon!

Sovmorgon till nio, underbart skönt! :) Dock så såg det ut som att tredje världskriget hade slagit ner här i lägenheten för det var tamejfan saker överallt! Men som den städnörd jag är (bara ibland) så ser det nu ut som vanligt igen. Alla saker är på dess plats. Ja, förutom i Emils rum, där ser det fortfarande ut som ett bombnedslag, men det tar jag sen! ;)

Nu ska vi klä på oss och gå ut en sväng med Ebba. Kanske vi går förbi huset en svängom och säger hej. Om nu mamma/mormor är hemma dvs! Men det tror jag :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: maria

coolt. då har max rätt små fötter då jag egentligen trodde han hade rätt stora! :)

2010-01-15 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0