En till Måndag.

Goddag.

Blev en härlig sovmorgon till kvart över nio! ;) Då kom världens goaste Emil och hoppade i sängen och tyckte att hans mamma skulle kliva upp. Så såå fick det bli. Strax baki tio kom Emma, Kate och Louie förbi på besök. Första gången dom är här faktiskt, alla andra gånger har vi mest varit utomhus och umgåtts, men några gånger har vi varit hemma hos dom också! :) Kate och Emil busade så gått det gick, men Kate var nog mer intresserad av Ebba skulle jag ta och tro! ;) Louie var lika snäll som vanligt, man märker knappt av honom för han är så lugn! :)

Då dom knallade hem så fixade jag lunch till mig och Emil. Idag fick det bli pyttipanna med rödbetor. Nu sover Emil och jag har hunnit med att diska bort det stora (enligt mig) diskberget vi hade. Skönt att bli av med det! :)

Alldelens strax ska jag passa på att gå ut med Ebba innan plutt vaknar, för då tänkte vi åka och handla lite innan jag ska till jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0