Det sket sig!

Blir inget bad idag. Ellen har fått magsjuka, usch och fy och blä. Stackars plutt! :( Hoppas hon blir bättre fort så vi kanske kan åka nästa fredag då? :)

Uppstigning vart det halv sju, men dock så har jag legat vaken hur länge som helst känns det som. Emil har legat och sparkat på mig i flera timmar, tror jag? Och han sparkas inte i sömnen, nejnej. Han sparkas minsann för att vara jävlig, det kan jag lova er! Åååh, galna barn. Ont gör det också!

Jahapp. Vad ska vi då hitta på idag då? Nånting kommer vi säkert på, och om vi inte gör det så blir vi bara hemma. Det återstår att se! :) Nu ska jag se på barnprogram.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej hej! Det är kanon med oss :) Vi åker på ons nästa vecka direkt från sthlm. Ska bli så himmla najs :) Hoppas ni har det bra också! Hälsa familjen :D

2010-01-29 @ 11:25:49
URL: http://miljasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0