Ännu en tråkig dag?

Känner mig väldigt pessimistisk idag. Varför vet jag inte? Livet suger. Allt suger. Exakt så känns det just nu! Men det går över, det gör det alltid..

Blir mest troligt att vara hemma idag. Brukar oftast vara så på vardagarna! Jävla skitjobb man har! Ser fram emot Torsdagkväll då jag blir ledig igen, kommer bli skönt!

Klockan tolv ska jag tvätta. Halv två ska jag hämta Emil. Halv fyra åker jag till jobbet. Klockan nio sätter jag mig i bilen och åker hem från jobbet, världens bästa känsla! ;P Så ser alla mina dagar ut, nästan. Men bortse tvätten, det sker bara en gång i veckan :)

Nä hörrni. Det har var nog världens mest osammanhängande blogginlägg genom tiderna!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist med sånna dagar, tur att de går över:) PSI är en enklare form av kickboxning mot säck. Kanske skulle passa dig, för visst tränade du också jujutsu ett tag?:)Vi ska inte flytta än så länge kanske efter sommaren. Drömmer om en trea med förvaring;)

2010-01-12 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0