Ändrade planer!

Som vanligt så ändras alla planer vi någonsin gör, men denna gång gör det faktiskt inte så mycket ;) Så istället för att fara till Boden och bada så åker vi på Leos lekland med de små och sen en middag i stan på Baan Thai! Det låter väl som en bra idé? ;) Gott om inte annat.

Nyss slängt Emil i säng och han slocknade fort! Inte så konstigt med tanke på att han går upp före fan. Han har iallafall hunnit få sig ett bad nu på förmiddagen så han är ren och fin och luktar jättegott! :)

Själv så ska jag ta och plocka undan alla leksaker här hemma så man har det gjort, då slipper jag göra det ikväll eftersom Emil mest troligt inte kommer leka här hemma nå mer idag? Vi åker ju direkt pluttarna har vaknat. Sen måste jag ta mig en dusch, ser ut som en rugg uggla! Haha.

Ha en underbar Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0