Onsdag.

Godmorgon! Denna dag är superduperkall, inte alls vad jag hade beställt?! Emil är iallafall på dagis för vi fick skjuts dit med Emils dagiskompis Ronja! :) Så det var ju bra, då får han leka av sig och det behövs ju! :)

Själv så har jag plockat undan lite här hemma. Ska alldeles snart ta tag i disken, det är ett måste! Köket ser sönderbombat ut med all disk, haha. Sen en dusch på det, kommer sitta fint! :)

Imorgon är det löning som står på schemat, känns bra. Vi får liiiiite mer pengar än vi räknat med så det känns super! Dock så är det fortfarande inte mycket pengar det handlar om, men bättre än ingenting ;) På Fredag så blir det att hitta på något med Suzie, ska bli kul :) Göra sig fin, dricka lite alkohol och sen får vi se vad som händer. Kvällen är ej planerad! :) Emil ska sova hos farmor för nu var det jättelänge sen sist. Han kommer få det superbra, så bortskämd som han blir där ;)

Nej ni kära vänner. Nu ska jag diska! Men först så bjuder jag på några bilder :)


Emil med farmors solbrillor ;)


Emil med farmors läsglasögon, haha! ;)


En lurvig pappa Patrik!


Pizza, hur gått som helst! ;)


På Leos med Kevin.


Leker med en massa bollar..


Attackerar pappa som pratar i telefonen, haha!


En trött Emil som just i det tillfället sov på golvet :P


Världens bästa!


Kommentarer
Postat av: tessan

sööt pojken där!! :)

2010-02-24 @ 18:04:54
Postat av: Karin

Vilken sötnos han är!

2010-02-25 @ 12:35:33
URL: http://karrrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0