Söndag.

Godmorgon.

Blen en rask promenad i kylan till Statoil där jag införskaffade ostbågar! ;) Riktigt gott var det kan jag meddela :) Så vi smaskade i oss dom medans vi såg filmen: Och så kom Polly.. Hade inte sett den förrän igår, helt okej film. Halv tolv gick jag och la mig och det var så satans skönt. Var så himla slut (efter att ha gjort INGENTING) i kropp och knopp, däckade på tre röda..

Emil vaknade klockan fem idag, en hel timma senare än han gjort det närmsta dagarna. Vi gick och la oss i våran säng och där låg vi tills klockan vart närmare sex, då klev vi upp! Givetvis gjorde jag en favorit i repris, somnade på soffan! Haha. Plutt väckte mig klockan sju så då klev jag upp och vi tog fram mackor och mjölk. Han var minsann hungrig min lilleman :) Nu sitter jag här och nöter en sväng och Emil är vid tvn.

Ska surfa vidare innan Emil blir sur för att jag suttit här för länge! Enligt honom.
Ha en bra Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0