Släck lampan!

Nu är klockan mycket och jag är hungrig. Vad gör jag åt saken? Jo, jag tar mig en kvällsmacka och går sen och sover. Måste bara skriva ett inlägg här först. Vadå bloggberoende?!!

Vart en superlugn dag som enbart spenderades hemma. Tvättade, diskade och duschade men inge mer än så. Skönt! ;) Emil hade vilat på dagis idag, bra! Annars hade han varit ett jättemonster, men idag så var han bara ett vanligt monster. Ja, han är verkligen ett monster nuför tiden. Han är i en helvetes trots! Fråga Jenny för hon vet minsann, haha ;) På jobbet gick tiden sjukligt sakta idag, mindre kul. Men dagen tog sen slut iallafall och det var ju tur det.

For direkt till Anne efter jobbet så hon fick frisera min lugg. Nu hänger den inte i ögonen längre, väldigt skönt att slippa det! :) Vi surrade lite och sen for jag hem. Har varit ut med Ebba för ett tag sen och nu är jag trött. Köket nästa så jag får nånting i magen innan sovdags.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0