Semlor idag?

Goddag.

Gårdagen flöt på i lugnets tecken. Var inne och mös tills det var lunch dags (Emil åt ingenting), sen så gick vi ut på en promenad i det fina vädret. Gick till gränderna, sen till Ica och handlade lite och sen hem igen. Plutt somnade just innan vi kom hem så lyfte över honom i sängen och där låg han tills klockan vart två. Medans han Emil sov så for jag på Djurmagazinet och Coop med Anne. Köpte hundmat och sen köpte jag 2pack semlor på coop som jag och Patrik smaskade i oss när jag kommit mig hem. Premiärsemlan för i år! Den var god, men så många fler lär det nog inte bli. Om det nu inte bjuds på jobbet ikväll? Drömma kan jag ju! ;)

Idag har jag inte gjort sådär tokmycket. Blev en morgonpromenad till dagis eftersom bilen ännu är på lagning. Var faktiskt riktigt skönt med en mogonpromenad! Att jag inte gjort det tidigare :) Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag säkert iallafall ta bilen på morgonen när den väl är fixad. Men nu går vi mot varmare tider så då ska jag försöka mig på att gå till dagis på morgonen. Plus att Rasmus (Suzie och Magnus kille) börjar på Emils dagis snart så då har jag även någon att promenera med! ;)

Hjalle är här även idag. Så jag har varit ut på en snabb promenad med hundarna. Sen har jag även diskat och surrat i telefonen som vanligt. Så fort jag skrivit klart inlägget ska jag ringa till skolan jag ska söka till och fråga en sak och sen tänkte jag nog vika tvätt. Om jag orkar? Sen är det raka spåret till dagis för att hämta hem plutt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du kan få semlor hos mig på fredag. Då bjuder jag på kalassemlor. :)

2010-02-16 @ 12:38:31
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0