Morgonbesök.

Godmorgon.

Vart en lugn kväll igår på soffan. Var jävligt sugen på godis och allt slisk som finns men jag orkade verkligen inte gå på Statoil så utan fick jag bli. Men det var ju bara bra! :) Kände mig extra trött igår kväll så när klockan var tio hade jag borstat tänderna och var redo för natten. Givetvis fastnade jag i ett tv-program som slutade klockan elva, men då fick det räcka! Så elva kom jag mig i säng och det är tidigt för att vara jag ;)

Imorse vaknade Emil halv sju. Just innan jag skulle kliva upp så kom Anki in och lämnade Hjalle. Jag hade totalt glömt bort att dom skulle komma så jag var på väg att skita ner mig när Ebba började tok skälla! Haha. Jag hörde inte att dom kom in, men det gjorde ju Ebba såklart :) Nu ligger Hjalle och Ebba i sängen och sover med Patrik. Jag nöter lite dator medans Emil ser på tv :)

Nu ska jag vara lite social och även börja städa litegrann. Typ damtorka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0