Hjärnkontoret är stängt!

Gokväll.

Idag har det varit jobb på schemat. Usch så tråkigt, men väldigt välbehövt! Enda fördelen var väl att jag kom hemifrån?! Får man säga så? Jo, jag gör då det! ;) Kom mig hem vid halv åtta.. tog ut Ebba en snabbis och sen kom Anne och plockade upp mig och vi for en sväng på Ica Maxi. Handlade onödigheter och ikväll har jag bara suttit i soffan och sett tv. Riktigt skönt faktiskt! :)

Imorgon är det jobb igen, dock inte förrän klockan fyra. På dagen så skulle Helena, Emma och Wille komma förbi en sväng. Det kommer bli kul, länge sen sist! Så nu var det på tiden! ;) Wille har ju blivit så stor, snart ett år. Sist jag såg honom var han bara en liten plutt typ.

Trött till tusen är jag! Hjärnaktiviteten just nu är på noll. Helt slut i skallen! Ska gå och och sova nu så man orkar med morgondagen. Som tur är så är det inte jag som kliver upp före fan imorgon iallafall ;)

Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0