Fri som en fågel!

Iallafall i 2 dagar ;)

Kvällen har flytit på bra. Det jag hade beställt från HM (Givetvis till Emil, för Lisa.. hon behöver då minsann inga nya kläder! Eller? Har inte köpt mig ett enda plagg sen i somras, så ja! Jag är i behov av det) hade minsann kommit så det hämtade jag ut efter jobbet. Superifna tröjor var det så imorgon får Emil mannekänga för mig ;)

Längtar tills imorgon! Ska bli så kul att för en gångs skull hitta på nånting. Känner att jag verkligen är i behov av det! Däremot så hade jag behövt gå på stan en sväng men när ska jag hinna med det? Funderar på att göra det efter att jag lämnat Emil hos farmor Anki, lite småshopping på eftermiddagen skulle nog inte sitta helt fel? :) Men vi får se..

Nu ska jag ta en rök, borsta tänderna och sen sova.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0