Tredje advent!

Redan tredje advent. Nästa Söndag är det ju såklart fjärde advent och sen är det julafton! Nu går det undan minsann!

Vad har hänt sen sist jag skrev? Ja.. I torsdags for jag till Tessan och Rasmus och hälsade på på förmiddagen, jättekul att se dom igen! Och Rasmus har hunnit bli sååååå stor :D Gullungen! Vi åt lunch och surrade en massa. Halv två befann jag mig på praktiken.. Var en någorlunda kort dag, slutade halv tio på kvällen. Det vart bio i Luleå den kvällen så tiden rullade på väldigt fort! :)

I Fredags skulle jag också ha praktik, då mellan 8-4.. Dock så vart jag hemma då eftersom Emil hade krånglat mer eller mindre hela natten så jag var DÖD då väckarklockan ringde klockan sex! Vi somnade om och sov till kvart över åtta, väldigt välbehövt! Emil pigg och galen så han fick åka till dagis vid nio - halv tio. Jag vilade i princip hela dagen! Patrik for på julfest på jobbet redan vid två - halv tre så jag tog en prommis med Ebba till hans jobb och hämtade bilen och sen direkt till dagis. Hem pkte vi inte, vi åkte direkt till farmor och Björne där Emil skulle spendera sin natt. Själv så spenderade jag min kväll hos Anne med henne och tre tjejer till. Vi åt middag, tacos, drack alkohol, spelade spel och hade SKITKUL :) Verkligen en lyckad kväll må jag säga! Hemma  var jag till två, jag somnade typ direkt.

I Lördags sov jag till strax efter tio, Plutt kom hem redan halv elva och någon lunch ville han då INTE ha! Så två smörgåsar senare var han nöjd ;) Klockan tolv slocknade han som en stock och sov i 2 timmar, han var helt slutkörd! Jag passade då på att ta en prommis med Ebbs till gränderna för att hämta hem bilen, var hem och åt lunch med Patrik och for sen och gjorde ett ärende. Väl hemma var det bara mys på hög nivå! Vi var hemma, och inne, heeeeela dagen. Så himla skönt och plutt var jättenöjd! :) På kvällen hade Patrik sin matlagningskurs som han fick av mamma och pappa i julklapp förra året (Han var ute i sista sekund innan hans presentkort gick ut!). Jag spenderade kvällen med Emma som kom förbi en sväng.. Vi såg tv, drack cola och åt en massa godsaker ;) Hon gick hem redan vid tio så då fick jag vara själv. Ganska skönt faktikst :P

Idag är det Söndag och klockan tio ska jag och Emil möta upp Anne och Kevin på badhuset! Har redan förvarnat Emil att vi ska dit så att han vet om det. Sen får vi se hur han väl reagerar då vi är där. Förhoppningsvis inte som förra gången! Haaha ;) Men nu har han ju faktiskt en kompis med sig så det går nog bättre ;) Sen då vi kommit hem och ätit lunch så ska jag och Anne iväg på ett ärende, kul :) Och så blir det middag idag hos farmor Anki och Björn, nice! :D

Imorgon är det praktik igen, mellan 16-22.. Alltså inget jobbigt pass alls! nu har jag endast fyra dagar kvar på min praktik, sen jullov. Fan vad tiden har gått fort, heeeeelt sjukt!! Tien går fort då man har roligt :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, Max har lovat att ge dom till tomten och sen får han då skrika i tre veckor om han vill. Tuttarna SKA väck ;) Han har börjat försöka göra en deal om att bara ge en tutte till tomten, men icket! Haha

2010-12-15 @ 07:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0