Imorgon..

Japp. Imorgon så åker vi! Ska bli så underbart skönt att få komma iväg och inte behöva tänka på något som heter städa, tvätta, diska, you name it! :)

Tvätten fick jag bortgjord igår så det var skönt! Idag däremot ska jag storstäda i princip heeeeela dagen. Jag vill gärna ha det "kliniskt" rent hemma när jag åker bort för det finns inget bättre än att komma hem till ett städat hem! Best feeling ever.. Så min dag kommer spenderas här hemma med andra ord!

Var nyss och lämnade plutt på dagis. Fortfarande galet väder! Men mysigt ;) Emil ska få vara på dagis och springa av sig all energi medan jag går lös på hemmet och fixar och donar. Och ikväll så är det packning som står på schemat! Det här kommer förhoppningsvis bli en underbar julafton tror jag! :D

Nu gör vi ett ryck!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kör försiktigt! Inte alls roligt väder att ha roadtrip i :)

2010-12-21 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0