Vad har hänt?!

Emil sov till åtta idag. Vad har hänt?!! Haha. Visst, jag ska inte klaga.. men å andra sidan så kunde han fått sova så här länge tidigare i sitt lilla liv och inte nu. För nu börjar jag skolan och då måste han vara på dagis redan kvart över sju vissa dagar :( Nåja.. Bättre sent än aldrig, klagar då INTE för stunden! ;)

Idag har vi inte gjort alltför mycket. Tog en promenad till Ica och tillbaka så vi hade ingredienser till lunchen. Väl hemma hamna jag framför spisen på en gång, så nu har vi ätit och plutt har precis gått och lagt sig. Ska passa på att slöa ett tag nu och sen ta tag i disk och dylikt..

Fortfarande så är jag supersugen på att festa imorgon! Är det ingen som ska ut imorgon?

Kommentarer
Postat av: jonna

ta nu armkrok på gubben å he er ut:D

2010-08-04 @ 12:56:40
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0