Skolstart!

Godmorgon.

Emil skulle idag vara på dagis halv nio. Vi vaknade kvart över åtta, så vi försov oss såklart! Tur att det inte var någon panik eftersom jag börjar skolan idag först klockan ett! Nåja, vi var på dagis kvart i nio så ganska så snabba var vi! ;) Varför Emil sov så länge idag går ju att klura på, men givetvis har jag mina aningar. Han vaknade inatt då Patrik gick och la sig så han fick komma över till våran säng.. Sen vaknade jag av att Emil sprang ut från rummet vårat och tände taklampan i sitt rum och började leka med en fyrhjuling (liten som en leksaksbil såklart) som han fick igår av grannen! Det blev världens grin och skrik kalas där klockan 2-3 då jag släckte lampan och sa att vi skulle sova! Haha. Men till slut somnade han om ;)

Blev att vi tog bilen till dagis imorse, hade verkligen inte tid att börja promenera! Så direkt efter dagislämningen så for jag på Ica Maxi och handlade lite och sen hem för att packa in allt i frysen och sen tog jag mig en dusch! Så nu har jag precis duschat klart och sitter här och fördriver litre tid :) Allt är klart inför skolan nu, det enda jag måste göra är att äta innan vi ska åka. Men det är ingen stress ännu, vi åker först vid tolv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0