New Moon.

Gokväll. Nu skulle jag VERKLIGEN behöva sova, men eftersom jag sov till elva idag kan jag inte påstå att jag är särskilt trött faktiskt. Inte än så länge!

Gårdagen vart kanonbra. Jag och Emil strosade på stan och lunchade med Jenny & Jonna plus barnen såklart :) Alltid lika kul att umgås med mina goa tjejer! :) Emil klev upp strax innan FYRA igår på morgonen så han var väl inte på sitt bästa humör precis. Men det förstår jag, han var hungrig och extremt övertrött! Han slockna halv ett efter lunchen och sov sig igenom bilresan hem (vaknade till när jag lyfte i och ur han ur bilen, men somnade om på stört) och så gick vi en promenad med Ebba, PLUS att jag satt ute och surrade med Elina i telefonen ett bra tag. Sen då Patrik, Daniel och Jossan kom, DÅ vaknade Emil. Då var klockan strax efter tre! Nåväl.. vi gick in ett tag så barnen fick leka lite och jag packade Emils väska eftersom han skulle spendera sin natt hos farmor..

Lämnade plutt vid fyra tiden och for sen hem. Halv sex drog jag och Emma på storheden en snabbis. Var på bolaget, köpte sen ett paket till Ronja och sen gick vi till Onoff och hälsade på Ida på jobbet :)

Väl hemma så slängde jag i mig en panpizza och sen kom grannen över en sväng. Så vi satt på balkongen och drack varsin öl/cider och surrade tills klockan vart åtta. Då cyklade jag till Emma :) Vi blev inte så långrandiga där utan knallade upp till Sara en sväng :) Men efter ett tag gick vi tillbaka till Emma (och även Sara hängde på!).. Vi lyssnade på riktigt gamla och goa klassiker på youtube och sjöng som bara den. Nostalgi tripp!! ;) Hemma var jag klockan TRE inatt. Sent, men ack så kul vi hade :D

Idag klev jag som sagt upp klockan elva. Nötte dator och tog mig en dusch. Halv två hämtade jag hem lillhjärtat mitt. Glad var han minsann! :D Vi for direkt till Ronja på hennes treårskalas.  Masa gott fika bjöds det på och trevligt sällskap :) Tror Ronja blev jätteglad över Emils paket, vi hoppas på det! :)

Eftermiddagen har vi enbart spenderat hemma och inomhus, så himla tråkigt väder vi haft idag! Emil fick sig en välbehövd dusch och sen hopp i säng halv åtta. Jag tog direkt tag i disken medans Patrik gjorde en sen middag till oss. Det fick bli fläskfilé, pommes och sås. Gött! Halv tio for jag en snabbis på Ica Maxi och handlade lite och nu nyss så har jag äntligen sett New Moon! Den var bra! Trean får jag se en annan gång, kanske nån kväll i veckan då Patrik ändå jobbar kväll? He blir nog bra! :)

Nu ska jag springa ut med Ebba så jag sen kan gå och lägga mig och förhoppningsvis somna. Kommer nog inte bli många timmars sömn denna natt. Men men, så är det ibland! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0