Kul jul..

Blev ingen morgonprommis runt Kyrkbyn idag. Vi får helt enkelt ta det en annan gång! Följde med A-K hem efter dagis för att låna skrivaren, så nu har jag skrivit ut allt som behövdes skrivas ut innan skolan drar igång! :) Dock så har jag kvar att fixa böcker, men det gör jag när skolan har dragit igång så jag vet vilka böcker som kommer vara viktigast!

Förmiddagen (Egentligen typ hela dagen) spenderades hemma. Följde med Patrik till Grolls en snabbis och sen hem igen. Klockan ett promenerade vi till dagis igen för att hämta hem plutten. I princip inget barn på dagis hade käkat lunch idag (dom hade fått fel mat som egentligen skulle varit för större barn, haha!) så Emil tröck många mackor till mellis ;)

Efter middagen tog vi oss en prommis med Ebba igen. Denna gång till ängen så hon fick jaga bollen ett bra tag. Trött hund blev det! ;) Gick sen hem till Suzie och barnen där ungarna lekte och vi surrade :) Hem kom vi just innan sju så Emil fick sig en snabbdusch och i säng kom han strax före halv åtta. Själv har jag gjort det vanliga, diskat och plockat undan.

Imorgon ska jag och Suzie till staden en sväng på förmiddagen! Kika runt lite och kanske en lunch? Vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0