Bara några dagar kvar nu..

På Söndag, om ca sex dagar, så börjar jag jobba igen. Sex veckors semester har gått förbannat fort!! Men tiden går fort då man har roligt ;) Känns inte så farligt ändå med tanke på att jag enbart jobbar sex dagar, är sen ledig en vecka till och sen börjar skolan. Spännande! :)

Emil gjorde morgon kvart i åtta idag, helt okej tid! ;) Förmiddagen har vi spenderat inomhus eftersom vädret suger! Nu ligger plutt i sängen och ska sova, Patrik äter lunch (vilket vi redan har gjort) och jag ska strax bege mig mot storheden för att köpa hundmat. Sen kanske jag far en sväng på Stadium också, vi får se vad som hinns med :)

Denna vecka jobbar Patrik eftermiddag så utan bil blir jag också. Trist! Men men, bara att gilla läget. Och imorgon är det dags för dagis igen, fem veckor har han varit hemma. Emil kommer bli överlycklig imorgon när vi kommer dit :D Och på tal om nå helt annat så har jag redan börjat med projekt hitta vinterkläder (Overall). Det är ju som en stor jävla djungel! Dock så tror jag att jag hittat en overall som jag ska köpa, men vill vänta ett tag till så man ser resten av utbudet. Men det gäller att vara ute i god tid minsann, annars tar allt slut.

Nu ska jag kila vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0