Valborgsmässoafton.

Hallå hallå.

Idag är det Valborg och vad händer denna dag? Det händer så mycket som så.. Emil och Ebba ska få övernatta hos mormor&morfar, dom skulle gå och se på Majbrasan (om vädret tillåter) och mysa på. Jag och Patrik styr bilen mot Piteå hem till Elina och Lars. Vi ska grilla och ha det allmänt trevligt :) Lite alkohol (lite och lite? HAHA;) finns givetvis med i bilden ;) Sen skulle vi kanske vidare till Elinas storasyster som bor där i krokarna så det blir säkert jättetrevligt :)

Denna morgon har spenderats inomhus, så sjukt tråkigt väder så jag vill inte ens vara ute! :( Nu sover iallafall plutt efter en lunch beståendes av hamburgare (utan bröd) och pommes, gött :) När Emil vaknar så ska vi fixa färdigt här hemma och sen vid tre tiden så bär det av. Blir att övernatta i Piteå eftersom det är ganska så jättesvårt att fixa skjuts på natten så pass långt och på Valborg! Men sova över går ju bra det också ;) Jag ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran också :)

Ha nu en riktigt trevlig Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0