Tisdag.

Goddag.

Idag är det en tråkig och deprimerande dag, iallafall enligt mig. Morgonen började alldelens för tidigt och en sur/bitter/arg/trotsig/jävlig Emil på det är inte kul. Inte ens när vi kom fram till dagis var han nöjd eftersom han var tvungen att ha på sig sina galonvantar som han tydligen avskyr! Haha, barn är konstiga :)

Nåväl.. Jag har enbart suttit framför datorn och tvn sen jag kom mig hem vid nio tiden. Klockan tolv ska jag tvätta, det behövs.

Sen är jag ute efter gympaskor åt Emil men dom jag vill ha finns inte längre i storlek och jag hittar inga andra som jag tycker om som även är inom ett rimligt pris! Jobbigt. Det löser sig så småning om, men när?

Nu ska jag kila vidare.. Känner att det här är en riktigt dålig dag faktiskt. Jag är inte alls på humör!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dom hade jättefina på Stadium för 199 :)

2010-04-28 @ 23:06:06
URL: http://rockstarmadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0