Sista chansen!

God kväll.

På jobbet gick det vääääldigt segt idag! Känns att jag inte varit där på ett bra tag. Ju längre man är borta desto mindre vill man dit, är det någon som håller med mig?! :) Har även lagtmin semester idag så om jag får då jag vill ha så kommer jag vara hemma från 2 Juli till 15 Augusti! Det hade varit underbart! :D Nåväl.. hem fick jag iallafall åka klockan sex. Skönt :) For direkt till Mjölkudden där jag hämtade la familia och vi drog oss hemmåt!

Kvällen har spenderats i soffan tittandes på Wallander. Alldelens nyss tog jag ut Ebba på en sista kissrunda och nu nöter jag här. Ska strax kila vidare till Tradera. Har budat på lite olika mössor och ena "auktionen" går ut nu 23.45 (där i kring iallafall) så ska se vad budet är på nu. Antagligen alldeles för mycket! Men nu är det sista chansen så bästa att kika ;)

Strax sängen, trött och seg som en filbunke! Plus att jag får sovmorgon imorgon, det gillar jag! ;)

Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

2010-04-19 @ 00:22:48
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja du jag gissar att han var här för basketen kanske?! Han kom nämligen från pontus hallen :). Ska du till Fny på lördag då? Inflyttningsfest you know :)

2010-04-19 @ 15:23:04
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0