Kalasande!

Godmorgon.

Gårdagen spenderades lite här och var. Halv nio lämnade jag plutt på dagis. For hem och käkade frukost och sen drog jag iväg på mina ärenden :) Förbi Dollarstore och handlade lite smått och gott, var förbi Fanny och hämtade min kamera och sen förbi Loke där jag lämnade ett påskägg till honom från Emil ;) Väl hemma så var klockan redan kvart i tolv så var tvungen att snabba mig lite.. Blev en snabbdusch för sen var jag tvungen att slå in Jossans presenter och även packa Emils väska.

Jag och Ebba tog oss en promenad till dagis där Patrik kom och hämtade upp oss. Vi for direkt till Piteå, Durrudden, där vi skulle firra Josephine som fyllde 4 år igår! :) Ojsan hoppsan vad stor hon har blivit, tiden bara springer iväg! Man hinner ju knappt med. Blev iallafall presentöppning då vi kom dit. Sen härjade barnen (Emil, jossan och Wille) fritt medans vi äldre surrade :) Middag bjöd Elina på så det var ju skönt :) Och efter maten droppade det in mer och mer folk hela tiden och fika dukades fram. Supergott var det! ;)

Just efter sex drog i oss hemmåt. Satte mig där bak med Emil för att hålla honom vaken. Det gick bra som tur var :) Väl hemma så lämnade Patrik av oss och han for vidare till Daniel för att se på Hockeyn. Vi var hemma rätt sent, strax efter sju, så Emil fick mysa i soffan medans jag packade upp allt och fixade välling mm..

Anne kom förbi på kvällen och hängde med mig. Käkade en massa onyttigt, kolla tv och surrade. Alltid trevligt :) Halv tolv kom jag mig i säng och skönt som fan var det! Var helt slut i huvudet efter allt kalasande, jag är inte van med så mycket folk, haha! :P

Vad som händer idag återstår att se. Världens tråkigaste väder är det då iallafall :( Ska en sväng på storheden med Anne och sen ska jag skjutsa henne till jobbet klockan tolv. Emil ska hämtas från dagis halv två, men sen vette tusan vad man ska sysselsätta sig med? Det får vi se..

Bjuder på lite bilder från gårdagen :)


Jossan öpnnade paket från oss. Hon fick två necesärer(?) som innehöll kammar, hårspännen, hårnålar, hårband, armband, halsband oh hårsnoddar. Sånt där tjejigt ní vet! ;)


Emil och muntra Patrik, haha! ;)


Wille, Jossan och Elina :)


Barnen vid barnbordet :)


Här sitter dom och låtsasfikar :)


Emil vart då lycklig över sin porslinsmugg! ;)


Jossan öppnar ännu ett paket av mormor sin!


Pappa och Emil tokar sig :)


Jag och Elina fixar maten..


Alla tre verkar törstiga! :)


Gott med tårta! :)


Jag sa till Jossan att bjuda på det störta leendet hon kunde, och visst gjorde hon det! ;)


Världens bästa Emil :)


Tårta dags! :)

Tack för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0