Frihet, vad är det?

Ännu en arbetsdag förbi och då är jag ett steg närmare helgen! ;)

Hela jävla dagen har spenderats inomhus. Iallafall nästan! Tog mig utanför dörren (Emil likaså) första gången där vid halv två. Då tog vi en promenad med Ebba så hon fick springa av sig, väldigt välbehövt kan jag meddela. Sen stannade vi även en liten stund i lekparken och strax innan tre var vi inne igen! Då var det bara att slänga i sig nå att äta och sen fara mot jobbet..

Jobbet började rent ut sagt skitdåligt! Men sen vände det som tur var, skönt. Har nu inte hunnit vara hemma alltför länge. Har bara hunnit med att äta lite, läsa bloggar och nu skriver jag här! :)

Imorgon ska plutt till dagis, välbehövt är det! Han klättrar typ på väggarna här hemma. Så imorgon får han leka av sig med alla barnen :) Jag ska då passa på att tvätta så man får nånting vettigt gjort. Men annars så blir det nog lugna puckar.

Nu orkar jag inte skriva mer, har ändå inget vettigt att komma med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0