VäldigtMycketMåndag.

Goddag. En bra start på en ny vecka har det varit.. För det första så har Emil inte vaknat en endaste gång inatt. Iallafall inte vad jag har märkt av :) Och för det andra så sov han till kvart över sju, underbart skönt var det! Jag var grymt utvilad då han vaknade eftersom jag och Patrik gick och la oss redan vid elva! :)

Förmiddagen har varit lugn. Vad halv tio gick jag, Emil och Ebba ut. Var förbi hos pappa/morfar och sa hej och lämnade en grej, sen gick vi till lekparken så Emil fick springa och busa av sig lite! :) Klockan elva var det lunch på schemat, köttbullar och makaroner fick plutt. Supersmarrigt! :) Halv tolv slängde jag han i säng och än så länge är det tyst. Han vaknade halv ett och satt och pratade men efter ett tag la han sig ner igen och fortsatte sova. Bra! För annars hade han varit en sur pojke resten av dagen.

När Emil vaknar tänkte vi ta oss en promenad allihopa och sen så är det jobb för mig! Jag vill inte, men jag måste :/ I need money! Men imorgon är jag ledig, det blir bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0