Usch, fy och blä!

Godmorgon. Eller ska jag säga en helvetesmorgon?! Emil vaknade vid fyra inatt/imorse och gormade på som aldrig förr! Halv fem gjorde jag välling åt honom men det var ändå inte bra enligt plutt. Så lyfte över han till våran säng och där har han legat och sparkat mig i huvudet, dragit mig i håret och klappat pappa en massa på ryggen! Med mera med mera.. Så kort och gott kan jag säga att jag absolut INTE har sovit bra ikväll. Tacka fan för att jag är ledig idag! Är trött till tusen så vette tusan om jag hade orkat med jobbet ikväll ifall jag hade jobbat.

Nåväl.. Jag somande om efter många om och men och vaknade utav Emil kvart i sju som sprang runt runt i vårat sovrum och som gjorde alla möjliga väckningsförsök som gick! Nu är vi uppe iallafall, puh. Emil är fortfarande supersnorig så fick minsann suga ut lite snor inatt med snorsugen plus nässpray. Bra att sånt finns! ;) Halv nio ska Emil på dagis. Hoppas han tycker et är lika kul som sist han har varit där. Har ju varit ett uppehåll på några dagar nu. Han är iallafall pigg och glad så han kan gå på dagis. Dom får höra av sig om det inte skulle gå nå bra, typ med läggningen eller dylikt.

Annars så ska nog jag och Ebba ta bilen till Björx och ta en promenad med Jenny och Dolly :) Skönt att gå bara vi och hundarna. Sen ikväll är det föräldramöte på dagis men det är det enda som jag har inplanerat på mitt schema :) Nu ska jag kolla vad plutt gör, inge mer rackartyg tack! Det första han gjorde imorse var att ta min mobil och slänga ner den i ett vattenglas. Den funkade inte efter det men förhopningsvis så kommer den igång, har lagt den på torkning på elementet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0