Redan Söndag?!

Gokväll.

Blev ingen uppdatering igår, hade helt enkelt inte tid. Tjugo över elva satte vi (jag och Emil, Ebba fick stanna hemma) oss i bilen och styrde mot Kallax. Planet skulle landa 11.40 men det kom redan 11.30. Det gjorde absolut ingenting :) Så fort Emil såg Patrik som var på väg ner i rulltrappan så sken han upp som världens finaste solstråle!! :) Han blev jätteglad när pappa Patrik kom. Resten av dagen var det pappa som gällde, mamma dög inte alls. Haah! :P

På eftermiddagen då Emil hade fått i sig lite middag så tog vi oss en promenad hela familjen. Vi gick bort till skolan vid Rimi och stannade i lekparken så Emil fick göra av med lite energi. Lycklig kille minsan! :) Även Ebba blev som besatt när hon var i sanden.. hon sprang runt runt och var allmänt galen! Efter ett tag promenerade vi hem och då vi kom oss in var klockan sex. Jag slängde mig i duschen en snabbis och sen fönade jag håret. Det gillar Emil, det låter ju så mycket då ;) Han påbörja min sminkning men jag gjorde färdigt det sista efter att jag hade lagt plutten. Ca halv åtta kom Helena och hämtade upp mig, jag sa hejdå till Patrik och for iväg på fest.

Sammanfattar hela kvällen som riktigt trevlig och rolig! :) Kul umgänge! :)

Idag kan jag berätta för er att jag mått som ett arsel! Kommer inte ihåg sist jag var såhär jävla bakis? Helt sanslöst vad dåligt jag mådde på förmiddagen! :( Då Emil somnade efer lunchen så däckade jag också i soffan, vaknade upp en halvtimma senare och mådde prima. Det ni! :) Sen då plutt hade vaknat och ätit lite mellis så tog vi bilen till Tuna och tog oss en promenad där vid vattnet. Lite miljöombyte skadar ju inte :)

Ikväll har vi ätit middag med mamma för hon är (eller var rättare sagt) ensam hemma. Pappa vet jag inte vart han var, tror att han jobbade? Brorsan flyttade till Norge igår så han kommer vi nog inte att få se röken av på länge? Men förhoppningsvis vantrivs han och flyttar hem, mohahah! ;)

Ikväll har Emil badat, gick bättre denna gång! Dessvärre har han gått och blivit rätt så jäkla snorig så han har redan hunnit vakna 2 gånger sen han gick och la sig och är jättetäppt och ledsen! :( Får hoppas han sover rba inatt, men känns inte som att han kommer göra det :/

Nu ska jag ta tag i disken, om jag nu orkar. Annars så slänger jag mig i soffan med Patrik och knaprar ostbågar och dricker läsk! Det lät mycket bättre! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0