Ledig, ledig, LEDIG!

Gokväll.

Dagen har rullat förbi, väääääldigt sakta tyvärr. Emil var pain in the ass hela förmiddagen och på jobbet gick det förbannat sakta! Ingen bra dag med andra ord.

Efter jobbet for jag till Måttsund där la familia befann sig. Hämtade Emil och Ebba (Patrik lämnade jag kvar, mohahaha) och for hem där vid sju snåret! Emil somnade i bilen vilket jag visste att han skulle göra. Så lyfte över han till sängen på en gång och han fortsatte sova, till och från. Han har grinat och grymtat lite hela tiden men nu har det varit tyst väldigt länge. Hoppas han sover ordentligt hela natten! Ebba var gode slut efter en hel eftermiddag ute i stugan.. Hon hade varit galen och sprungit, sprungit och sprungit. Bra! ;) Patrik stannade kvar och drack öl och skulle komma hem imorgon. Vilket innebär att jag inte alls får någon som helst sovmorgon! :( Men, det tar jag igen. Tro mig! :P

Suzie har varit förbi en sväng nu ikväll. Ringde hit henne och snäll som hon var (Fast det är hon ju allitd;) kom hon upp och kollade Emil medans jag for och köpte middag. Hade inte ätit nånting sen innan jobbet så jag var gode hungrig kan jag meddela! Vi har suttit och surrat och surrat, det vanliga :) Nyss gick hon hem.

Själv ska jag väl plocka undan lite här hemma tror jag. Om jag nu orkar? Är inte alls särskilt stökigt för ingen har ju varit hemma idag, som tur är! ;) Blir nog bara att slappa i soffan, gå ut och rasta Ebbs och sen sängen. Lovely! ;)

Imorgon är det mest troligt en fullspäckad dag, vi får se hur det blir! ;) Äntligen är det helg!

Kommentarer
Postat av: Suzie

Du är åså snäll.. thihi :)

2009-09-25 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0