En lugn dag..

Eftermiddagen har spenderats hos Emil farmor och "farfar". Emils farbror var där (inte så konstigt med tanke på att han bor där?) och även Emils faster och Adam var med. Jättetrevligt :) Blev en enkel middag som bestod av spaghetti och köttfärsås, men lika gott är det vare gång :)

Kom oss hem till fem och då knatade vi till tvättstugan. Och nu äntligen har Emils fått bada. Kommer inte ihåg sist jag badade honom? (Haha, låter som att han aldrig får bada, men det är ju klart han får det. Nu de senaste 2 veckorna har det blivit med farmor som så snällt har ställt upp som barnvakt åt min ögonsten då jag har jobbat :)

Emil sover gott sen en timma tillbaka och jag har hunint vara till tvättstugan en gång till. Den här gången snörde jag in mina skor i tvättmaskinen. Vi får se vad som händer? Om det finns nånting kvar av dom? Förhoppningsvis så blir dom inte förstörda eller krymper, för jag har då fan inte råd med nya! :/ Nåja.. Det blir nog bra.

Ikväll blir det mys för mig själv med läsk, ostbågar och film. Mysigt ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Det får du veta om de blir något av det :P

2009-09-06 @ 21:49:39
URL: http://moanystrom.blogg.se/
Postat av: Nath

JAG HAR JU INGEN KAMEEERA :(

2009-09-06 @ 22:33:02
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Sar

Saaaknar dig på jooobbet :)

2009-09-06 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0