En hemsk natt måntro?

Just efter halv elva vaknade Emil och var superledsen! Hjälpte inte med nappen, hjälpte inte att jag höll honom i famnen, ingenting hjälpte. Till slut gick jag och gjorde välling och efter det vart det tyst. Iallafall för en liten stund..

Nyss blev det grinkalas igen, men denna gång så låg han bara ner och öppnade inte ögonen. Min första tanke är att han drömmer mardrömmar? Han ligger och toksnyftar och ser jättebedrövad ut, fast i sovtillstånd typ. Det måste väl ändå vara mardrömmar, eller?!

Jag hoppas verkligen inte att han kommer vakna och toka sig inatt, jag behöver verkligen sova! Vi får hålla tummar och tår och hoppas på det bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0