Ännu mer trött och jävlig.

Idag är jag ännu mer trött och jävlig. Meen.. Har ju bara mig själv att skylla! Igår blev det också rätt sent, jag ville ju så gärna se klart finalen av So you think you can dance! ;) Bra var den, jajjemen! :)

Gårdagen gick bra på jobbet. Bästa dagen sen jag började jobba igen! (Tycker alltid jag säger att det är bästa dagen typ varje dag. Men har kommit fram till att det faktiskt är så, jag får bättre och bättre siffror för var dag som går! Det är bra :) Rktigt roligt :P

Idag är det dagis igen. Denna gång ska jag bara stanna en liten liten stund innan jag far hem. Sen kommer jag tillbaka till klockan elva då dom ska äta lunch och så får Emil vara med och äta med dom. Det blir säkert bra! :) Spännande att se vad han säger om att äta med en massa andra barn, haha. Han kommer säkert tycka det är superkonstigt, men roligt! ;)

Idag ska Emil och Ebba få vara med farmor igen. Men än så länge har vi inte bestämt om hon ska komma hit eller om jag skjutsar Emil till Mjölkudden och så tar dom bussen hit sen innan läggning? Det får farmor bestämma, för mig kvittar det :)

Nä, om jag ska ta mig min morgoncigg! Måste även kolla vad plutt gör.. förhoppningsvis så sitter han och kollar på tv för annars är det nå galet då han varit tyst så länge! ;P Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0