Älskade ängel..

.. du dururuuu! Kom att tänka på Bert, fråga mig inte varför! :)

Emil slog upp ögonen närmare halv två idag så han skrapade nästan ihop 2 timmar. Bra jobbat Emil!! Vi klädde på oss och gick sen med Emma och lilla Louie till dagis för att hämta Kate :) Kate blev lycklig och skrek hunden, hunden! Hon gillar verkligen Ebba :) Och det första hon får när hon kommer fram är en stor blöt puss av Ebba i heeeela ansiktet, haha :) Vi tog oss iallafall en promenad sen, längre än vad vi hade tänkt att gå, men grymt skönt var det! Så roligt att ha någon att promenera med :) underbart väder hade vi också så det kunde nog inte bli bättre :)

Väl tillbaka så var klockan kvart i tre och farmor Anki hade redan hunnit hit. Emil vart lycklig! :) Så jag han i princip bara in och packa mina saker och sen åka till jobbet. På jobber var det en trög start men sen rullade det på. Bästa dagen sen jag började jobba igen! ;) Emil hade varit snäll med farmor sin. Han hade ätit jättemycket till middag så han kan växa och bli en stor och stark pojke :) Sen hade dom varit ute i ca: 1½ timma. Promenerat en sväng och sen lekt i lekparken. Sen fick han även bada innan han gick och la sig och han hade tydligen slocknat som en stock! Mission completed ;)

Nu ikväll har jag inte gjort någe speciellt. Ätit lite nudlar och hårdbrödmackor, vart en sen middag. Sen har jag surrat med Suzie i telefonen, kul :) Nu tänkte jag ta ut Ebbs  så hon får kissa (och förhoppningsvis bajsa) av sig och sen blir det sängen för mig. Känner mig helt jävla färdig! Imorgon är det dagis igen :)

Kommentarer
Postat av: Nath

Duktiga Emil! :) Har glömt att ringa dig föresten! Träffade en klasskamrat förra evckan när jag avslutade vårat samtal, slår en signal imorgon!



Sovgott!

2009-09-01 @ 23:37:14
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0