Toooorsdag

Godmorgon.

Även denna dag klev vi upp just innan sex. Woho, framsteg! ;) Hellre klockan sex än klockan fyra, tro mig! :P Emil står vid tvn just nu och här sitter jag och nördar. Inte så ovanligt :)

Gårdagen var rätt lugn. For som sagt till Storheden en snabbis med Jenny. Hon handlade på Willys och sen på Lindex och efter det for vi förbi hos Lotta och hälsade på :) Jättefin lägenhet, fastän den är så liten ;) Halv ett drog jag mig hemmåt för då var jag minsann hungrig! Gjorde korv och makaroner som jag slängde i mig innan jag tog bilen (Javisst, igår var jag lat!) till dagis för att hämta hem plutten. Vi for hem så han fick äta mellis och sen klädde vi på oss och tog en prommis med Ebba förbi Storsand. Nöjd hund som fick springa lös! :)

Ja, sen var det bara att brumma vidare till jobbet. På jobbet gick det rätt så bra, ska absolut inte klaga! Man blir ju lite missnöjd när resultaten är under det man är van vid.. fast å andra sidan så brukar det ju oftast gå "sämre och sämre" eftersom vi redan ringt runt basen ett varv. Nåja, det blir bra! :)

Idag blir det en väldigt lugn dag för mig. Funderar på att sova lite till då jag kommit mig hem från dagis. Känns som att det hade varit väldigt väldigt skönt och även behövligt! Sen måste jag ta tag i disken, där med basta! Kanske åker och handlar lite också ifall jag hinner? Vi lär ju märka! :)

Nu ska jag vara social med mr nice guy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0