Still going strong.

Nu var det länge sen jag skrev. Men har helt enkelt inte haft tid eller lust över huvud taget. Men nu är jag tillbaka :) Drar helgen lite småsnabbt.

Fredags: Patrik och Ebba for till Skellefteå med Tomas för att kolla på någon bil. Jag och Emil for till stan vid halv elva, strosade runt lite i affärer och åt lunch med Jenny och Loke! :) Tillbaka i Gammelstad gick vi förbi hos Suzie + barnen en sväng. Väl hemma igen slängde jag i Emil middag (vilket han vägrade äta) och packade hans väska. Patrik kom hem och jag slängde mig i duschen en snabbis. For förbi bolaget, lämnade EMil hos farmor sin och sen skjutsade Patrik mig till Jenny! :) Festen hölls hos Alexandra och sen blev det Allstars. Helt okej kväll :D

Lördags: Sov till tolv, underbart skönt! :) Patrik hämtade MAXmat och sen for vi och plockade upp Emil, riktigt kul att se min lilla solstråle :) Vi for hem och lekte, åt middag, gick ut på en promenad+utelek för både hund&barn och sen hem igen. Kom oss in halv sex så då blev det myspys innan läggdags för Emil. Jag for på Maxi och handlade lite gotta och sen hem och tog tag i diskberget. Sen vart det en lugn kväll i soffan, det behövdes! :)

Idag så klev Patrik upp med Emil. Dessvärre ställde man ju tillbaka klockan inatt så det blev ju en timma tidigare dom klev upp idag. Dom klev alltså upp strax före fem! Usch och fy. Nåja, jag tog över klockan åtta och nu nöter jag här. Emil är riktigt sur och grinig, säkert för att han är trött. Ska strax börja fixa en tidig lunch, det får bli blodpudding, det tycker han om! :) Då Emil har somnat så ska jag (försöka åtminstone) städa badrummet. Har redan damsugit där inne så det är bara att skrubba nu, wiho! :/ När plutt har vaknat så ska vi damsuga lägenheten (förhoppningsvis), fara och storhandla och göra lite ärenden.

Nu ska jag försöka få liv i Patrik. Ebba vill ut!

Kommentarer
Postat av: Moa

Näe du stod faktiskt utanför bilen och rökte :p Men jag hade lite brådis så jag hade dåligt med tid att gå fram och surra :P

2009-10-25 @ 10:38:03
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0