Som vanligt..

Som vanligt så blir inte mina planer som jag tänkt mig. Men det är ingen fara, är ganska van vid det här laget. Haha! ;)

Toaletten kommer inte städas nu. Parik har duschat och då är det alltid översvämmning i badrummet så jag får ta och städa ikväll. Eller imorgon?! Det blir inte heller att vi åker och storhandlar för det hinns inte med. Det tar vi nämligen också imorgon! Idag så bjuder vi Anne, Joni och Kevin på middag. Burgundisk gryta bli det! Så Patrik har varit till affären och handlat inför den. Kan hända att jag åker ikväll och införskaffar lite bröd, mjölk, pålägg och dylikt så vi har frukost imorgon.

Jag har iallafall plockat undan här hemma så nu ser det fint ut igen! Iallafall tills Emil har vaknat ;) Tror minsann att jag och Emil damsuger då han har vaknat och efter det tar vi oss en promenad med Ebba. Jo, så får det bli! :) Patrik har redan börjat med middagen för den tar ett tag att göra. Det ska helst koka i närmare 3 timmar så bäst att vara ute i god tid :)

Har även tvätt tid nu på eftermiddagen/kvällen. Grymt tråkigt, men ett måste! Man är ju iallafall nöjd efteråt eftersom ALLT är rent :)

Nu ska jag invänta att Emil vaknar.

Kommentarer
Postat av: Moa

ja jag får göra det nästa gång ;)

2009-10-25 @ 15:05:20
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0