Snurrig.

Nu är jag trött. Slut som artist! Imorgon då jag har lämnat Emil på dagis ska jag och detja Tessan! :) Ska bli superkul att träffa henne. Så länge sen sist. Annars blir dagen lugn och likadan som alla andra vardagar. Tyvärr :(

Vill verkligen att någon slags förändring ska ske? Vad vet jag inte riktigt, men nånting. Vill inte jobba, så himla tråkigt. Vill umgås med Emil och alla vänner hela dagarna, inte jobba och inget dagis! :( Men men, det kommer aldrig att bli så. Förutsättningarna är ju om jag blir på smällen, men något sådant är inte planerat. Inte på långa vägar, haha!

Nej ni. Ett väldigt konstigt inlägg vart det. Nu ska jag röka och sen sova, godnatt.

Kommentarer
Postat av: fanny

Läs en kurs?

Spanska? Fotokurs? Då träffar man massa nya folk också och får göra något nytt :)

2009-10-06 @ 07:58:19
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0