Snorig och bökig natt.

Just precis. Natten har varit lite sisådär. Emil har hostat som en tok (Hostmedicin nästa!!) och näsan har varit igentäppt! :( Klockan tolv så lyfte Patrik över plutten till våran säng och då har han iallafall sovit litegrann. Tydligen har han bökat mycket inatt vilket jag inte har märkt av, men det har Patrik! :P

Emil och Patrik klev upp halv sex. Själv så klev jag upp klockan åtta, superskönt! ;) Hade då fått ett sms av grannen Emma som frågade om vi skulle följa med på "Stor och liten"? Självklart följde jag och Emil med dit, vi ville ju se vad det var för något! :) Helt okej var det. Inte så mycket barn och man kunde surra utan att bli störda. Emil och Kate sprang runt och lekte hela tiden och jag satt och mös med Louie! :D Emil fick lunch där borta klockan elva och närmare halv tolv knallade vi hemmåt. Emil slocknade som en stock i vagnen så det var bara att lyfta över honom till hans säng då vi kom hem.

Vi kom hem för ungefär en timma sen och Emil sover fortfarande. Brabra! :) Jag nöter dator och Patrik och Ebba ligger och sover, slökorvarna!

Ikväll är det jobb igen! Som tur är så jobbar jag endast Mån-Tor den här veckan så jag är ledig Fredag, Lördag och Söndag! Härligt :) Nu ska jag pyssla med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0