Sista för idag!

Goafton.

Eftermiddagen har rullat på väldigt bra. Emil vaknade klockan två (då hade han fan sovit i 2½timmar!) och jag förstår honom. Han var superduper trött på förmiddagen och så gick han ju upp en timma tidigare eftersom man ställde tillbaka klockan.

Nåväl.. Vi drog igång med att damsuga lägenheten och det tycker Emil är sååååå roligt! ;) Han bara står och tittar på och förföljer oss (mig och damsugaren såklart) till varje rum, haha :) Även Ebba gör samma sak, man blir som man umgås! ;) Knallade sedan ut på en kort prommis. Emil fick leka i lekparken en snabbis och Ebba fick springa efter bollen. Sen blev jag (ursäkta uttrycket) så jävla spyless på bägge två!! Båda två bråkade med mig och gjorde inte alls som jag ville, så då gav jag upp och vi gick hem. Emil har surat mest hela dagen, men jag förstår honom, för hur kul är det att sitta inne en hel dag?! I princip första gången vi har gjort det (sen han blev större och förstår saker och ting) och jag har haft världens ångest pga det! Men men, han dör ju inte av att vara inne en dag. Tur det!

Anne, Joni och Kevin kom strax efter halv fem. Då blev Emil på bra humör! :) En lekkompis, wiho :D Dom röjde gärnet dom små ligisterna, haha! :) Vi käkade middag och surrade på. Just innan sex for dom hem och jag knallade till tvättstugan. Ikväll har Emil fått bada, så nu luktar han supergott :) Han slocknade just innan sju och jag tog tag i hemmet, igen. Orkade aldrig plocka undan från middagen så det blev att fixa tillbaka bordet på rätt ställe (har så litet bord så vi fick snurra på det och dra ut en till extra skiva så vi alla rymdes ;) och så tog jag tag i disken! Så nu är allt rent och fint igen :) Även en dusch har jag hunnit med, väldigt uppskattat från min sida.

Käkat lite slisk, druckit cola och bara degat i soffan. Underbart skönt har det varit :) Nu är jag superduper trött så ska borsta tänderna och sen krypa till kojs!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0