Lördagkväll

Blev en promenad till Maxi idag. Superskönt var det! :) Kylig och frisk luft, me like! Även Ebba var nöjd (som förövrigt har blivit lite åtsidosatt på sista tiden, fråga mig inte varför?) som fick springa lös hela vägen till Storheden. Hon fick sina dampryck och tog några tokvarv i skogen. Helgalen var hon! :)

Patrik kom dit sen och vi handlade och for sen hem. Gick sen till mamma och åt, jättegott var det! Väl hemma så var Emil supertrött så han satte sig i soffan med nappen och kollade på barnprogram i en hel timma. Jättesöt ;) Då plutt hade somnat så plockade jag undan alla leksaker och diskade bort all disk, så nu ser det ut som ett hem igen! :)

Nu ska jag dra mig mot Anne för att vara lite social :)

Kommentarer
Postat av: jonna

taaack fislisa;)

2009-10-03 @ 20:22:05
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0